Sunday, July 14, 2013

राम शरण श्रेष्ठका ५ मुक्तकहरु (30-03-2070)

1.मुक्तक 
कोहि कोहि यादमा आइरहन्छ ।।
झन मुटुको माझमा आइरहन्छ ।।
अति दुर दुर भएर पनि झन झन
आभाष मन्द बतासमा आइरहन्छ ।। 
राम शरण श्रेष्ठ
चिसापानी ६, रामेछाप

2.मुक्तक
बहकिन्छ यो मन के गरुँ म ।।
मन पर्छ झनझन के गरुँ म ।।
हुन्न, हुँदै हुन्न, उस्ले भनिरहँदा 
बढिरहेको पागल पन के गरुँ म ।।
राम शरण श्रेष्ठ
चिसापानी ६, रामेछाप

3.मुक्तक
के लाग्छ र नियत खराब भएपछि ।। 
असल विग्रन्छ सँगत खराब भएपछि ।।
समय लाग्दैन बर्बाद भएर सकिन 
जब लागेको लत खराब भएपछि ।।
राम शरण श्रेष्ठ
चिसापानी ६, रामेछाप

4.मुक्तक
तिम्ले मायाँ गर्ने कुरा सावित हुन बाँकिनैछ ।।
यता भने तिमी प्रति प्रित हुन बाँकिनैछ ।।
हामी दुई असल साथी, त्यो भन्दा माथी गई
मुटु सँग मुटु विच मित हुन बाँकिनैछ ।।
राम शरण श्रेष्ठ
चिसापानी ६, रामेछाप

5.मुक्तक
मलाई अब छैन मतलब कसैको ।।
भएपछि अब उनि सब कसैको ।।
शुभकामना प्रार्थना मेरो तर्फबाट
सधै होस् जिन्दगी गजब कसैको ।।
राम शरण श्रेष्ठ
चिसापानी ६, रामेछाप

Source :www.chisapaninepal.blogspot.com
Categories:

2 comments :

  1. म श्री एडम्स केविन, Aiico बीमा ऋण ऋण कम्पनी को एक प्रतिनिधि हुँ तपाईं व्यापार को लागि व्यक्तिगत ऋण चाहिन्छ? हामी तपाईं रुचि हो भने तुरुन्तै आफ्नो ऋण स्थानान्तरण दस्तावेज संग अगाडी बढन adams.credi@gmail.com यस इमेल मा हामीलाई सम्पर्क, 3% ब्याज दर मा ऋण दिन

    ReplyDelete

  2. नमस्ते,
    तपाईं एक व्यवसायिक ऋण, व्यक्तिगत खोज्दै हुनुहुन्छ
    ऋण, बंधक, कार ऋण, ऋण, ऋण
    उनीहरुसँगको कुराकानी
    राजधानी, आदि .. वा तपाईंसँग एक ऋण छ
    बैंक वा एक वित्तीय कन्फिगरेसन हो
    अस्वीकृत वा थप कारणहरू, तिनीहरूको ऋण नगर्नुहोस्
    समाधान !, एक निजी ऋणदाता,
    3% को कम र किफायती ब्याज दर मा व्यवसाय र व्यक्तियों को ऋण देनदार। रूचि राख्नु हुन्छ? 48 घण्टा भित्र ट्राफिक पछि पछ्याउनको लागी हामीलाई सम्पर्क गर्नुहोस्। सम्पर्क: cashloan9@yahoo.com

    ReplyDelete

    Bahakine Man

    Mahabir Biswakarma

    Followers

    Recent Comments

    Recent Comments Widget